دانلود 96 عکس و مدل 2017

دانلود 96 عکس و مدل 2017

دانلود 96 عکس و مدل 2017

دانلود 96 عکس و مدل 2017

وضعیت تعطیلی مدارس سه‌شنبه (12 بهمن 95 )

وضعیت تعطیلی مدارس سه‌شنبه (12 بهمن 95 )


 تعطیلی مدارس 12 بهمن 95,

آیا فردا سه‌شنبه 12 بهمن 1395 تعطیل است؟,دوازدهم بهمن 95 کدام مدارس تعطیل است؟,وضعیت تعطیلی مدارس 95/11/12,مدارس سه‌شنبه 12 بهمن 95 تعطیل است؟,سه‌شنبه 12 بهمن 95 مدارس تعطیل است؟, 12 بهمن 95 تعطیل است یا نه,وضعیت تعطیلی مدارس اردبیل 12 بهمن 95,اطلاعیه تعطیلی مدارس سه‌شنبه 12 بهمن 95 خراسان رضوی,مدارس سمنان سه‌شنبه 12 بهمن تعطیل است؟,کدام مدارس کرمانشاه 12 بهمن 1395 تعطیل است؟,وضعیت تعطیلی مدارس لرستان 12 بهمن 95, مدارس سه‌شنبه دوازدهم بهمن تعطیل است؟,اعلام  تعطیلی مدارس سه‌شنبه 12 بهمن ,خیر تعطیلی مدارس سه‌شنبه 12 بهمن, تعطیلی مدارس ,

اطلاعیه تعطیلی مدارس 12 بهمن 95 | آیا فردا سه‌شنبه تعطیل است؟

وضعیت تعطیلی مدارس سه‌شنبه 12 بهمن 95

اطلاعیه تعطیلی دوشنبه:

به دنبال بارش برف و سرمای هوا در استان‌های مختلف کشور مدارس برخی شهرها و شهرستان‌های کشور تعطیل اعلام‌شده است. همچنین در برخی استان‌ها فعالیت مدارس و ادارات با تأخیر آغاز می‌شود. جزئیات تاخیر یا تعطیلی مدارس در تعدادی از استان‌های کشور در زیر می آید. 

 استان آذربایجان شرقی 

 به علت بارش برف و برودت هوا؛ دوشنبه مورخ ۱۱ بهمن مدارس تعدادی از شهرهای آذربایجان شرقی تعطیل اعلام شد. 

 در این راستا در شهرستان‌ مرند همه مدارس مناطق روستایی و شهری تعطیل اعلام شد. در شهرستان اهر هم مدارس تمام مقاطع مناطق روستایی تعطیل اعلام‌ شد. 

 در شهرستان چاراویماق و بخش ترکمان‌چای‌ نیز مدارس مناطق شهری و روستایی با یک ساعت تأخیر در ساعت ۹ صبح شروع  به فعالیت خواهند کرد. 

 در شهرستان هریس‌ مدارس مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدائی و استثنائی مناطق شهری و روستایی تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه‌ دوره اول و دوم با یک ساعت تأخیر رأس ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد. 

 استان اردبیل  

بر اساس اعلام آموزش‌وپرورش استان اردبیل روز دوشنبه۱۱ بهمن‌ماه سری قبل از ظهر در اردبیل، انگوت، سرعین، خلخال، گرمی پیش‌دبستانی و ابتدایی و در هیر پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در مشگین‌شهر و نمین پیش‌دبستانی به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام شد. 

 بر همین اساس در اردبیل متوسطه دوره اول روستایی تعطیل، در نمین پیش‌دبستانی و ابتدایی روستایی تعطیل و در شهر نمین فعالیت مدارس ابتدایی با یک ساعت تأخیر و در مشگین‌شهر ابتدایی با یک ساعت تأخیر و در خلخال متوسطه دوره اول با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد. 

 استان ایلام 

 فعالیت ادارات و مدارس در تمام مقاطع تحصیلی دوشنبه ١١ بهمن‌ماه در شهرستان‌های ایلام ایوان و ملکشاهی و بخش های کارزان و آسمان‌آباد با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود. 

 با خروج کامل سامانه بارشی از سطح استان ایلام، هم‌اکنون هوای سرد تمام مناطق استان را فراگرفته و تا پایان هفته ماندگار است. بارش برف سه روز است که باعث لغو پروازهای فرودگاه شهدای ایلام شده و مدارس استان را هم دو روز متوالی به تعطیلی کشانده است. 

 استان خراسان رضوی  

بر اساس تصمیمات گرفته‌شده مدارس ابتدایی در شهرستان‌های چناران، طرقبه، شاندیز، گلبهار و مناطق سرولایت، کدکن و منطقه میان کوه در شهرستان درگز و در نوخندان مناطق کلاته چنار، درونگر و منطقه احمدآباد در نوبت صبح تعطیل است. 

 همچنین مدارس مقطع متوسطه اول در شهرستان‌های درگز فقط در منطقه میان کوه، نوخندان مناطق کلات چنار و درونگر و منطقه احمدآباد تعطیل است. مدارس مقاطع تحصیلی مختلف در شهرستان قوچان در نوبت صبح روز دوشنبه تعطیل است. 

 مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم در منطقه سرولایت نیز صبح با یک ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. ضمناً مدارس استثنایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در این شهرستان‌ها و مناطق یادشده تعطیل است. 

 فعالیت آموزشی در دیگر مقاطع تحصیلی در این شهرستان‌ها و سایر شهرستان‌ها برقرار است و در صورت هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی، اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود. 

 استان خراسان شمالی 

 روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی هم با صدور اطلاعیه اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و یخبندان سطح معابر تمام مدارس مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی، استثنایی و متوسطه اول طی امروز دوشنبه در شهرستان شیروان در نوبت صبح تعطیل است.  

همچنین اعلام‌شده است که مدارس متوسطه دوم با یک ساعت تأخیر در نوبت صبح شروع به کار خواهند کرد. 

 بر اساس اطلاعیه این اداره کل، تمام مدارس مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی، استثنایی و متوسطه اول و دوم شهرستان فاروج نیز در نوبت صبح و عصر امروز دوشنبه تعطیل است. 

 بر پایه این خبر همچنین تمام مدارس مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، استثنایی، ابتدایی و متوسطه اول شهرستان مانه و سملقان در دو نوبت صبح و عصر امروز تعطیل است، البته ‌کلاس‌های درس مقطع تحصیلی متوسطه دوم با یک ساعت تأخیر دایر خواهد شد. 

 بارش شدید برف و کولاک یکشنبه‌شب در برخی مناطق خراسان شمالی سبب کندی تردد در جاده‌های استان و مسدود شدن گردنه شیخ حسن شهرستان شیروان شده است. 

 استان سمنان 

 فرماندار شاهرود هم گفت: به دلیل شرایط جوی، بارش برف و سرما تمامی مدارس مقطع ابتدایی شهرستان تعطیل و مقاطع دیگر با کمی تأخیر از ساعت ۹ پذیرای دانش آموزان هستند.  

سید محمدرضا هاشمی ضمن اشاره به شرایط جوی و مشکلات پیرامون آن برای دانش آموزان، ابراز داشت: با توجه به تداوم بارش‌ها در روز دوشنبه، دانش آموزان ابتدایی شهرستان تعطیل و دبیرستانی‌ها با یک ساعت تأخیر در کلاس‌هایشان حضور خواهند یافت. 

 وی افزود: بارش برف همچنین مدارس نوبت عصر یکشنبه را در شهرستان شاهرود به تعطیلی کشاند. 

 فرماندار شهرستان میامی هم گفت: به علت بارش برف و لغزندگی معابر مدارس منطقه کالپوش در همه مقاطع تحصیلی دوشنبه تعطیل خواهند بود و سایر مدارس شهرستان با یک ساعت تأخیر پذیرای دانش آموزان خواهند بود. 

 استان کرمانشاه  

روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای وضعیت تأخیری و یا تعطیلی مدارس استان طی روز دوشنبه یازدهم بهمن‌ماه را اعلام کرد. 

 بر اساس این اطلاعیه، دوشنبه یازدهم بهمن‌ماه جاری به دلیل یخبندان و سرما، شروع به کار  همه مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی اعم از ابتدایی، پیش‌دبستانی، متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان‌ها در سراسر استان از ساعت ۹:۳۰ صبح خواهد بود. 

 مطابق اعلام مسئولان در صورت تغییرات احتمالی، اطلاعیه‌های بعدی در خصوص تأخیری یا تعطیلی متعاقباً اعلام خواهد شد. 

 استان لرستان  

خدانظر دریکوند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان اظهار داشت: به دلیل بارش برف، کاهش شدید دما و برودت هوا همه مدارس سری صبح و عصر  بخش فیروزآباد و مدارس سری صبح و عصر دوره ابتدایی شهرستان دلفان در روز دوشنبه ۱۱ بهمن‌ماه تعطیل شد. 

اطلاعیه تعطیلی سه‌شنبه:

 مدارس شهرستان فاروج فردا به علت بارش برف تعطیل است

نقی هجرتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: به دلیل کوهستانی بودن منطقه و بارش برف و مسدود شدن مسیر جاده ها تمام مدارس مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، استثنایی، ابتدایی و متوسطه اول در روز سه شنبه 12 بهمن ماه در همه روستاهای دهستان سنگر و همچنین روستاهای قره چشمه،پیره،گوگدره،جنجال آباد وپسکن شهرستان فاروج در نوبت صبح و عصر تعطیل است. رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: هرگونه تصمیم درباره تعطیلی دانش آموزان مناطق استان از طریق رسانه های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.گفتنی است بارش برف و یخبندان امروز مدارس 6 شهرستان استتان را به تعطیلی کشید.موج بارش ها از یکشنبه این هفته خراسان شمالی را فراگرفت.

هیچ یک از مدارس استان لرستان فردا تعطیل نیست

رضا آریایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان لرستان اظهار داشت: فردا سه شنبه 12 بهمن ماه هیچ یک از مدارس استان لرستان تعطیل نیست و مدارس به طورمعمول فعالیت خود را همچون گذشته و بدون تأخیر رأس ساعت 8 صبح آغاز می کنند

 تاکنون خبری درباره تعطیلی مدارس سایر شهرها در روز سه‌شنبه 12 بهمن 95 منتشر نشده است . در صورت اعلام اطلاعیه جدید تعطیلی مدارس فردا سه‌شنبه 1395/11/12 سایت بروز میشود.

 

تعطیلی مدارس

www.khabaronline.ir/tags/3179/تعطیلی-مدارس
دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵؛ مدارس این استان‌ها تعطیل است ... سطح معابر برخی از مدارس استان همدان در نوبت بعدازظهر روز یکشنبه دهمبهمن ماه نیز تعطیل شد. ... به تصمیم ستاد مدیریت بحران به دلیل وضعیت قطعی آب و برق در پی پدیده گرد و غبار، تمامی مدارساهواز ...

وضعیت تعطیلی مدارس سه‌شنبه 12 بهمن 95 - کلبه نیوز

www.kolbenews.ir/post/2845/تعطیلی-مدارس-سه-شنبه-12-بهمن-95.html
۳۶ دقیقه پیش - تعطیلی مدارس 12 بهمن 95, آیا فردا سه‌شنبه 12 بهمن 1395 تعطیل است؟ ... وضعیت تأخیری و یا تعطیلی مدارساستان طی روز دوشنبه یازدهم بهمن‌ماه را ...

وضعیت تعطیلی مدارس 14 دی 95 | آیا سه شنبه تعطیل است؟ | ...

kabironline.net/2017/01/02/اطلاعیهجدیدتعطیلیآیا-فردا-‎101-4/
۱۳ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سه شنبه 14 دی 95 مدارس تعطیل است؟,وضعیت تعطیلی مدارس 14 دی 95,14 دی 95 مدارس تعطیل است؟ ... مشهد دوشنبه 1 دی 93 فال روزانه چهارشنبه 12 آذر 93 فال پنجشنبه 13 آذر 93 فال … .... sinka.ir/search/?q=سه+شنبه+9+آذر+ماه+95+مدارس+تهران+تعطیله ... دانلود سوالات استخدامی دادگستری 95 – آیا شنبه 10 بهمن 94 …

اخبار تعطیلی مدارس - قطره

www.ghatreh.com/news/tag/18222-تعطیلی%20مدارس/0/20
مدارس بخش سربند استان مرکزی در 11 بهمن ماه تعطیل است ... استان سمنان به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما "گفت ... 12 -.تعطیلی مدارس در چهار شهرستان استان؛ فردا

تعطیلی مدارس | خبر فارسی

khabarfarsi.com/tags/23/تعطیلی_مدارس
اطلاعیه تعطیلی مدارس استان همدان در نوبت صبح دوشنبه 11 بهمن ... خوزستان در خصوص دو روز تعطیلی پیاپی مدارس شهر اهواز به علت ایجاد وضعیت بحرانی آب و ... اخبار استانها- ایرنا- بارش باران و برف که از اوایل بهمن ماه در بسیاری از استانهای کشور آغاز ...

تعطیلی مدارس - تی نیوز

tnews.ir/tags/تعطیلی-مدارس
تعطیلی مدارس. ... به گزارش ایسنا، علیزاده اظهار کرد: به دلیل بارش باران و برف شدید دو روز گذشته در شهرستان سوادکوه، دوشنبه یازدهم بهمن ماه مدارس مقطع ابتدایی شهر و.

تعطیلی روز سه شنبه 9 آذر 1395 - شما نیوز

shomanews.com/fa/news/811017/تعطیلی-روز-سه-شنبه-9-آذر-1395
۳ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - امروز ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ | ساعت ۱۰:۵۵. درباره ما · تماس با ... جهت اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی روز سه شنبه 9 آذر 1395 اینجا کلیک کنید. اشتراک گذاری. مطالب مرتبط. تعطیلی پنجشنبه 11 آذر · آخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز سه شنبه 12آذر ...

تعطیلی مدارس روزشنبه دوم بهمن ماه به علت عزای عمومی - صفحه ...

baztabonline.net/search/?q=تعطیلی+مدارس+روزشنبه+دوم+بهمن+ماه+به+علت...
۲۹ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تعطیلی مدارس روزشنبه دوم بهمن ماه به علت عزای عمومی. وضعیت تعطیلی مدارس ... وضعیت تعطیلی مدارسفردا سه شنبه 5 بهمن 95 | آیا سه شنبه مدارس تعطیل است؟ آیا مدارس و ادارات و ... 8 ساعت پیش بازتاب‌آنلاین ویکی 12مدارسپردیس، ...

آیا سه شنبه 9 آذر 95 مدارس تعطیل است؟ وضعیت تعطیلی مدارس

webpic.rozblog.com/آیا-سه-شنبه-9-آذر-95-مدارس-تعطیل-است؟-وضعیت-تعطیلی-مدار...
۹ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - امروز چهارشنبه 06 بهمن 1395 ... وضعیت تعطیلی مدارس سه شنبه 9 آذر 95+آخرین اخبار و اطلاعیه جدید .... ۲ روز پیش - به علت برودت هوا، یخ زدگی سطح معابر و جاده ها مدارس ابتدایی در نوبت صبح فردا شنبه ششم آذر ماه در بعضی از مناطق و شهرستان ..... 12 hours ago - وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 7 آذر 95 | آیا فردا ...

وضعیت تعطیلی مدارس تهران 2 بهمن 95 - پیکس فان

www.pixfun.ir/وضعیت-تعطیلی-مدارس-تهران-2-بهمن-95.html
۳ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس تهران دوشنبه 20 دی 95 | آیا فردا تعطیل است ... pixlove.blog.ir/. ... kabironline.net/2016/12/26/اطلاعیه-بودن-مدارس-فردا-95107/ ... و شرایط آلاینده‌ها در البرز، کرج و تهران سه شنبه و چهارشنبه 1 و 2 دی ماه 94.

تعطیلی مدارس | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/category/تعطیلی%20مدارس?items_per_page=20
مدارس ابتدایی تهران دوشنبه و سه‌شنبه تعطیل شدند. ... به دلیل برودت هوا و بارش برف و باران در اغلب مناطق استان اردبیل تعطیلی مدارس استان ... کرد که از تعطیلی زودهنگام مدارس خودداری شود تا از فرصت مناسب ایام خرداد ماه جهت آموزش دانش‌آموزان بهره برده شود. 10 آبان 1393 - 16:06. وضعیت مدارس در روز چهارشنبه ... 18 بهمن 1392 - 12:11 ...

برچسب ها - تعطیلی مدارس - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/تعطیلی%20مدارس
تعطیلی روز گذشته مدارس ابتدایی شهرستان کلاردشت بخاطر بارش برف... کد خبر: ۵۲۰۵۳۸ ... است اظهار کرد تمامی مدارس... عصرتعطیل هستند وی در خصوص وضعیت تعطیلی دانشگاه های. ... بهمن ماه تعطیل است وی افزود فرایند تعطیلی مدارس پس... کرد فعالیت آموزشی ... مدارس فقط... تعطیلی روز سه شنبه تصمیم گیری می کنیم وی همچنین.

آیا شنبه مدارس تعطیل است؟ - فردا

www.fardanews.com/fa/news/50655/آیا-شنبه-مدارس-تعطیل-است
وی درباره احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه تصریح کرد: مجری انتخابات وزارت کشور است و هر تصمیمی که بگیرد ما به عنوان ... یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ..... فردا مدارس یکشنبه با این وضعیت بارون باید تعطیل بشه !! ... 12. پاسخ. سلام،تو رو جون تموم کسایی که دوسشون دارید تعطیل کنید. amin ..... خواهش میکنم که سه شنبه راتعطیل کنید.

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 2 بهمن 95 | آیا شنبه مدارس ...

pixlove.blog.ir/.../وضعیت-تعطیلی-مدارس-فردا-شنبه-2-بهمن-95-آیا-شنبه-مدارس-تع...
۲ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آیا فردا شنبه 2 بهمن 95 مدارس استان تهران تعطیل است ؟ وضعیت تعطیلی مدارس فردا ... وضعیت تعطیلی مدارس 7 دی 95 | آیا سه شنبه تعطیل است؟ | .

استان البرز - ایرنا

www.irna.ir/alborz
کرج - ایرنا- امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به وضعیت سیاسی و اقتصادی ... در هفته گذشته در این تالار داد و ستد شد که نسبت به هفته ماقبل آن 12درصد کاهش نشان می دهد. ... ایالت راینلاند –فالتس این کشور روز دوشنبه 18 بهمن ماه جاری به البرز می آید. ..... اعلام کرد به دلیل اعلام تعطیلی روز سه شنبه بیست و یکم دی ماه برای برگزاری ...

وضعیت تعطیلی مدارس تهران 3 بهمن 95 | آیا مدارس تهران 3 ... - ...

www.pixfun.ir/وضعیت-تعطیلی-مدارس-تهران-3-بهمن-95--آیا-مدارس-تهران-3-بهمن-95-...
۲ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 3 بهمن 95 | آیا یکشنبه مدارس ... جدید 95 ... kabironline.net/2016/12/24/تعطیل-مدارس-فردا-95105؟/ ... 2 days ago – آیا فردا سه شنبه 25 آبان 95 مدارس تهرانتعطیل است؟ … 3 دی ماه . ... دانلود سوالات ...

مدارس استان البرز فردا تعطیل است – جدیدترین اخبار ایران و ...

www.momtaznews.com/مدارس-استان-البرز-فردا-تعطیل-است/
تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۵ بهمن ۹۲، ابتدایی همه مناطق تهران، راهنمایی ۱ تا ۵، ... آموزشی در مقاطع مهدهای کودک، پیش دبستانی و دبستان‌های شهر تهران برای فردا ۲۰ دی ماه ۹۵ تعطیل اعلام ... وضعیت تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۹ دی [ad_1] تاریخ انتشار: ۲۹ ...

تعطیلی مدارس - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News ...

www.mehrnews.com/tag/تعطیلی+مدارس
همدان - برودت هوا و یخ زدگی معابر سبب تعطیلی مقاطع دبستانی و پیش دبستانی در برخی مناطق استان همدان در نوبت بعدازظهر یکشنبه دهم بهمن ماه شد. تعطیلی مدارس ...

WEATHERNEYSHABUR - تعطیلی مدارس نیشابور

havayeneyshabour.blogfa.com/tag/تعطیلی-مدارس-نیشابور
WEATHERNEYSHABUR - تعطیلی مدارس نیشابور - ارائه پیش بینی هوا ، آمار واطلاعات جوی شهرستان ... مدارس ابتدایی نیشابور فردا سه شنبه 15 بهمن تعطیل است.

تفریحی سنتر

www.tafrihi-center.ir/
وضعیت تعطیلی مدارس همدان دوشنبه 11 بهمن 95 | آیا فردا تعطیل است ؟ ... فال روزانه سه شنبه 12 بهمن 95| طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج ... امروز سه شنبه 12 یهمن 95 ,فال روزانه ماه تولد 12 بهمن 95, فال روز 12 بهمن 95,فال روز 95/11/12,فال95/11/12 طالع ...

وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه 1 دی ماه 95

alfadl.ir/وضعیت-تعطیلی-مدارس-چهارشنبه-1-دی-ماه-95.html
۳۰ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس (1 یکم دی ماه 95 )/آیا فردا چهار شنبه تعطیل است ... jmt1372.blog.ir/. ... 3 hours ago - وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 30 آذر 95 | آیا سه شنبه مدارس تعطیل ... Jan 2 .... آیا چهارشنبه 16 بهمن ماه تعطیل است؟ ... مشهد دوشنبه 1 دی 93 فال روزانه چهارشنبه 12 آذر 93 فال پنجشنبه 13 آذر 93 فال …

اخبار روز - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/lastnews
برخی مدارس همدان دوشنبه تعطیل شد ... مرگ 4 کولبر در سقوط بهمن در سردشت ... گذاشت به راحتی امرار معاش کنند؛ وضعیتی که تا مسئولان برای رفع آن تدبیری نیندیشند، ... سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر از روز دوشنبه 11 بهمن ماه میزبان نمایش فیلم‌ها در .... شخصی اش در اینستاگرام نوشت: مصوبه روز یکشنبه مجلس درباره تعطیلی هشتم ...

لیست مدارس ابتدایی تعطیل در آذر 95 - نیوز پرو

newspro.ir/search/?q=لیست+مدارس+ابتدایی+تعطیل+در+آذر+95
مدارس ابتدایی مشهد و چند شهر استان خراسان رضوی فردا تعطیل است. ... زدگی سطح معابر و جاده ها مدارس ابتدایی در نوبت صبح فردا سه شنبه دوم آذر ماه در مناطق و ... 9-12-2016 فرهنگ و جامعه باشگاه خبرنگارن 234 .... وضعیت تعطیلی یا دایر بودن مدارسمازندران در روز شنبه به گزارش خبرگزاری ... ایا دهم بهمن مدارس رودبار قصران تعطیل است.

تعطیلی مدارس شنبه 9 بهمن 95 | فردا کدام مدارس تعطیل است | ...

www.hastiblog.tk/.../تعطیلی+مدارس+شنبه+9+بهمن+95+%7C+فردا+کدام+مدارس+تعط...
۳ روز پیش - وضعیت تعطیلی مدارس تبریز 7 دی 95,آیا فردا سه‌شنبه 7 دی مدارس ارومیه تعطیل است؟, .... اطلاعیه تعطیلی مدارسآذربایجان شرقی در 6 دی ماه 95 بدلیل بارش برف و برودت هوا، آیا .... آیا مدارس تهران فردا یکشنبه 12 دی 95 تعطیل است ؟

تعطیلات رسمی سال 95 - آسمونی

www.asemooni.com › مناسبت های روز
ما در این بخش سایت آسمونی نگاهی داریم به تقویم تعطیلی های 1395: ... در میان 12 ماه سال جدید، ‌فروردین ماه با 6 روز تعطیلات رسمی، 4 روز جمعه و 4 روز پنجشنبه، ... سه شنبه 30 شهریور – عید سعید غدیر خم ... همه چیز درباره: آبان آذر اربعین اردیبهشت اسفند بهمن تقویم تیر خرداد دی ربیع الاول سال نو میلادی شهریور صفر فروردین محرم مرداد مهر ...

آیا فردا چهارشنبه 17 آذر 95 مدارس تعطیل است ؟ - مطالب روز ...

www.danesh-khanevadeh.ir/.../آیا-فردا-چهارشنبه-17-آذر-95-مدارس-تعطیل-است-.html
۱۷ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس 17 آذر 95 | آیا روز چهارشنبه تعطیل ... nemonesoal.blog.ir/ ... www.kolbenews.ir/post/2468/وضعیت-تعطیلی-مدارس-سه-شنبه-16-آذر-95.html ... آیا چهارشنبه 16 بهمن ماه تعطیل است؟ ... اطلاعیه جدید تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 12 آبان 95+آخرین خبر، آیا فردا چهارشنبه 12 آبان 95 مدارس تعطیل است ...

آیا سه شنبه مدارس تعطیل است؟ | 9 آذر 95 مدارس دایر است یا ...

atrinmusic.ir/2016/11/آیا-سه-شنبه-مدارس-تعطیل-است؟-9-آذر-95-مدارس/
۹ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس سه شنبه ۹ آذر ۹۵+آخرین اخبار و اطلاعیه جدید ... برچسب ها آیا سه‌شنبه ۹ آذر ۹۵مدارس تعطیل است؟ , مدارس مشهد سه‌شنبه ۹ آذر ۹۵ تعطیل .... ایران در روزهای سه شنبه ۳۰ آذر و چهارشنبه یکم دی ماه جاری تا ساعت ۳۰ /۱۷ مفتوح … .... Mar 12, 2016 – Translate this page آیا فردا سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴ مدارس کرج ...

وضعیت تعطیلی مدارس 2 آذر 95

turkumusic.ir/tag/وضعیت+تعطیلی+مدارس+2+آذر+95
وضعیت تعطیلی مدارس 2 آذر 95 | آیا فردا سه شنبه مدارس تعطیل است ... 50 دقیقه قبل ... از تعطیلی مدارس این شهرستان در روز شنبه 29 آبان ماه در 2 نوبت ..... پس از آن، ... 3 hours ago – وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه 12 بهمن 94 / اطلاعیه آیا فردا .... مناطق 1

جزئیات تعطیلی مدارس کشور - ایسنا

www.isna.ir/news/92111510614/جزئیات-تعطیلی-مدارس-کشور
۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شهر و شهرستانهای تهران اعلام شد .... به‌علت شدت برودت هوا مدارس برخی مناطق آذربایجان‌شرقی امروز (سه‌شنبه 15 بهمن‌ماهتعطیل اعلام ... هوا در اردبیل منهای 12 درجه است، بر این اساس دمای هوا تا پنجشنبه چهار تا ...

تعطیلی مدارس سه شنبه البرز - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=تعطیلی+مدارس+سه+شنبه+البرز
تعطیلی مدارس ابتدایی و مهدکودک های البرز در سه شنبه .... 24-12-2016 خواندنی ها باشگاه خبرنگاران 0 ... وضعیت تعطیلی مدارس البرز مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: بر ... به گزارش ایسنا، مسعود ثقفی گفت : به علت آلودگی هوا زنگ ورزشمدارس در روزهای دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 بهمن ماه در تمامی مدارس تعطیل می باشد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس مناطق مختلف کشور در چهارشنبه ...

www.hamshahrionline.ir/details/158996
سه شنبه 11 بهمن 1390 - 23:25:14 | کد مطلب: 158996 چاپ ... را به دلیل بارش برف و کولاک در روز چهارشنبه 12 بهمن ماه تعطیل اعلام کردند. آموزش و پرورش استان زنجان وضعیت تعطیلی مدارس برخی شهرهای این استان به دلیل بارش برف و کولاک را اعلام کرد.

پایگاه خبری افکارنیوز

www.afkarnews.ir/
یک ماه قبل و در تاریخ 15 آذرماه، رئیس سازمان برنامه و بودجه از تعیین نرخ 3300 تومان .... اطلاعیه تعطیلی مدارس استان همدان در نوبت صبح دوشنبه 11 بهمن ... 15 تا 20 بهمن ماه جاری نسبت به وضعیت مرکبات ذخیره شده از سوی دولت و کمبودهای احتمالی به

آیا مدارس فردا تعطیل است؟ - صراط

www.seratnews.ir › صفحه نخست › علمی
۶ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: درباره تعطیلی مدارس در روز آینده به دلیل ..... 12. 30. پاسخ. خواهش میکنم فردا صبح استان اهواز مدارس تعطیل بشه به خدا هوا الودس بیمار میشیم .... لطفافردا سوم بهمن ماه سال 1390 مدارس را در استان البرز تعطیل کنید ..... آیا سه شنبه مدرسه های استان البرز تعطیل است خواهش میکنم مدارس ...

وضعیت تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در روز چهار شنبه - ...

limopatogh.ir/search/?...وضعیت+تعطیلی+مدارس،...
تعطیلی مدارس برخی مناطق در استان همدان به علت بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها و معابر عمومی تمامی ... اول متوسطه در بقیه‌ی شهرستان‌ها و مناطق استان فردا، شنبه ۹ بهمن ماه، در نوبت صبح تعطیل اعلام می شود. ... 23-12-2016 اخبار خبر آنلاین 7 ... بطوریکه بر اساس اطلاعیه صادره روز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه مدارس سری قبل از ظهر در اردبیل، خورش ...

آیا روز یکشنبه 12دوازدهم دی، مدارس تعطیل است یا نه؟ | برفی

40roz-blog.barfyi.ir/page-158571.html
۸ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - Did you mean: آیا روز یکشنبه 12 دوازدهم دی، مدارس تعطیل است یا نه؟ ... وضعیت تعطیلی مدارس 1 یکم دی ماه 95 آیا فردا چهار شنبه تعطیل است . ... Nov 15, 2016 - آیا مدارس تهران 25 روز سه شنبه آبان 95 تعطیل است / ۹۵/۸/۲۵. pokemongo.3ibblog.ir/. ... آزمون های غیر حضوری قلمچی رشته تجربی(آذر دی بهمن اسفند 1395).

اخبار ایران و جهان|اخبار برگزیده | Farsnews - خبرگزاری فارس

www.farsnews.com/topnews
بارش برف برخی مدارس ۸ استان را تعطیل کرد/ گرد و غبار به تعطیلی مدارس اهواز ... و لغزندگی معابر موجب شد که طی دو روز متوالی برخی مدارس ۸ استان کشور تعطیل شود ...

وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه 12 دی 95 | کدام مدارس فردا ...

www.blog.zonashop.ir/.../وضعیت-تعطیلی-مدارس-یکشنبه-12-دی-95--کدام-مدارس-ف...
۱۱ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس 12 دی 95مدارس 12 دی 95 تعطیل است؟, تعطیلی مدارس 12 دی 95 ... امروز : جمعه 08 بهمن 1395; آی پی شما : 66.249.64.52; مرورگر شما : Netscape 5.0 ... به محدوده طرح ترافیک پایتخت از روز شنبه تا سه‌شنبه هفته پیش رو متوقف خواهد بود. ... زمان واریز یارانه دی ماه 95 یارانه دی چه تاریخی واریز می شود ...

جزئیات تعطیلی مدارس کشور - سایت خبری تحلیلی تابناک ...

www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی
۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شهر و شهرستانهای تهران اعلام شد .... به‌علت شدت برودت هوا مدارس برخی مناطق آذربایجان‌شرقی امروز (سه‌شنبه 15 بهمن‌ماهتعطیل اعلام شد ... دمای فعلی شهر زنجان 12 درجه زیر صفر بوده، ولی احساس سرمای بیش از ...

سه شنبه؛ مدارس کدام شهرها و استان ها تعطیل اعلام شده است؟ - ...

danakhabar.com/fa/news/1168068/
۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وی همچنین خاطرنشان کرد: مدارس متوسطه دور دوم (دبیرستانها) مناطق یک و ... با تداوم برودت هوا، فردا سه شنبه 15 بهمن ماه مدارس ابتدایی و راهنمایی استان در ... می یابد که این وضعیت جوی به همراه بروز یخبندان ایجاب می کند، مدارس ... استان کرمانشاه از تعطیلی مدارس پیش‌دبستانی، ابتدایی و راهنمایی در .... 20:41 - 1392/12/19.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تنها مراکز دولتی تعطیل هستند / ...

www.yjc.ir › اجتماعی › شهری
۱۳ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ۰۸ : ۰۷ - یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ .... همچنین استانداری تهران اعلام کرد که این تعطیلی شامل بانکها و ...مدارس تهران سه شنبه و چهارشنبه در کلیه مقاطع تعطیل است / مدارس دماوند و ... به وضعیت آلودگی هوای شهر تهران و راهکارهای بهبود کیفیت هوا گفت: با ... 12 آذر ماه بسته و این انسداد تا ساعت 16 روز سه شنبه 14 آذر ماه ادامه دارد.

وضعیت تعطیلی مدارس تهران 12 دی 95 - بهار فان

www.baharfun.ir/tag/وضعیت-تعطیلی-مدارس-تهران-12-دی-95
۱۲ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه 12 دی 95 وضعیت تعطیلی مدارس البرز یکشنبه 12 دی:برخی مدارس شهرهای استان البرز از جمله کرج فردا یکشنبه دوازدهم دی ماه… ... امروز : سه شنبه 05 بهمن 1395; آی پی شما : 66.249.64.224; مرورگر شما ...

کدام مدارس کشور فردا چهارشنبه 8 دی 95 تعطیل است

azblog.ir/post/2403/کدام-مدارس-کشور-فردا-چهارشنبه-8-دی-95-تعطیل-است.html
۸ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات فردا چهارشنبه 8 دی 95 . فردا چهارشنبه 8 دی ... 12. آیا دوشنبه و سه شنبه 28 29 دی 94 مدارس تعطیل است؟ آیا دوشنبه و سه شنبه 28 29 دی 94 مدارس تعطیل است . است ؟ ... 27 بهمن ماه در تمامی مدارس تعطیل است.

مدارس همه مقاطع تحصیلی تهران، ری، اسلامشهر و پاکدشت فر ...

www.ion.ir/News/51313.html
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در حالی که وضعیت مدارس تهران تا ساعتی قبل از نظر تعطیلی و عدم ... کشور نیز گفتند: تمامی مهدکودک‌های شهر تهران فردا سه شنبه تعطیل است.

وضعیت تعطیلی مدارس خوزستان شنبه و یکشنبه 10 و 11 مهر ...

www.yj2.ir/post/66
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آیا فردا یکشنبه 11 بهمن ... آیا فردا سه شنبه 7 اردیبهشت 95 مدارس تعطیل است؟ ... ago – 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 ... وضعیت تعطیلی مدارس ...

گنبدخبر - تعطیلی مدارس گلستان

gonbadkhabar.blogfa.com/tag/تعطیلی-مدارس-گلستان
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: با تداوم برودت هوا، فردا سه شنبه 15 بهمن ماه مدارس ابتدایی و راهنمایی استان در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

وضعیت تعطیلی مدارس فردا روز چهارشنبه 15 دی 95 - جدید 96

www.tel-sell.ir/وضعیت-تعطیلی-مدارس-فردا-روز-چهارشنبه-15-دی-95.html
۱۵ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 30 آذر 95 | آیا سه شنبه . ... kabironline.net/2016/12/23/وضعیت-تعطیلی-چهارشنبه-4-دی/. ۳ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت ... عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از احتمال تعطیلی مدارس به ویژه دوره ابتدایی در روز چهارشنبه 16 بهمن خبر داد. ... آخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز 13 دی ماه95 .

خبر جدید تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 14 دی 95 تهران البرز | ...

3gv.ir/2017/01/02/خبر-جدید-تعطیلی-مدارس-فردا-سه-شنبه-14-دی-95-ت/
۱۳ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۷ دی ۹۵ | آیا سه شنبه … ... kabironline.net/2016/12/20/اخبار–تعطیلیسه–شنبه-۱-دی/. ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. – تعطیلی .... لطفافردا سوم بهمن ماه سال ۱۳۹۰ مدارس را در استان البرز تعطیل کنید ….. ۱۴.

اخبار هواشناسی - هواشناسی کاسپین

caspianweather.ir/cat/26
بررسی وضعیت آب هوا بصورت روزانه و پاسخ به پرسشها, 15, 2236, bijan ... پیش بینیهفتگی95/01/19=========هواشناسی کاسپین ... تشدید بارشها برای شرق سواحل و استان مازندران 94/12/09 ... برخی مدارسگیلان تعطیل شد+میزان بارشهای روز گذشته ... سیاهکل در نوبت صبح و عصر امروز سه شنبه، 20 بهمن‌ماه تعطیل اعلام می‌شود.

تعطیلی مدارس 6 دی 95 - تعطیلی مدارس دی ماه 95 - WebPi.IR

www.tatilatdey95.webpi.ir/تعطیلی-مدارس-6-دی-95/
۵ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آیا فردا شنبه 4 دی 95 مدارس تهران تعطیل است؟ ... شهرتهران،به علت وضعیت پایداری آلودگی هوا، زنگ ورزشمدارس شهرتهران را روزیکشنبه 6 دی ماه 95 ...

آیا مدارس روز سه شنبه 9 آذر 95 تعطیل است؟ - خبرها

khabarha.avablog.ir/post/53/آیا+مدارس+روز+سه+شنبه++9+آذر+95+تعطیل+است؟
۷ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آیا مدارس روز سه شنبه 9 آذر 95 تعطیل است؟,وضعیت تعطیلی مدارس سه شنبه 9 آذر 95,آیا سه شنبه 9 آذرمدارس تعطیل است؟,آیا فردا سه شنبه 9 آذر 95 ...

آیا فردا شنبه 14 فروردین 95 مدارس تعطیل است؟ / اطلاعیه ...

libarshad1388.blogsky.com/.../12/.../آیا-فردا-شنبه-14-فروردین-95-مدارس-تعطیل-اس...
۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وزارت آموزش و پرورش ضمن رد شایعات منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس در روز شنبه ۱۴ فروردین اعلام کرد: تمام مدارس کشور روز شنبه ...

وضعیت تعطیلی مدارس تهران 3 بهمن 94-دانلود سریال 94

modelin.niloblog.com/p/119/
۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبر تعطیلی مدارس دوشنبه 3 اسفند 94 آیا مدارس و دانشگاهها فردا دوشنبه سوم 3 اسفند 1394 تعطیل هست ؟ آخرین خبر ازوضعیت تعطیلی مداری کرمانشاه لرستان 2/12/94 در مورد سوم ... کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشتهمنتهی به ساعت 8 امروز یکم بهمن ماه. ... اطلاعیه درباره تعطیلی مدارس تهران و البرز سه‌شنبه 1 دی 94 …

وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه 21 بهمن 94+اطلاعیه جدید

www.bestofday.ir/reader/text/201602090136559498
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه 21 بهمن 94+اطلاعیه جدید .... سه شنبه 21 بهمن 93 تعطیله خبر تعطیلی مدارس روز شنبه 12 مهر 93 آیا شنبه . ... 12 hours ago - آیا ... توسط: & .. seratnews.ir آیا فردا 21 بهمن ماه مدارس کشورتعطیل است؟

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

www.behdasht.gov.ir/?siteid=1&pageid=3127
وزیر بهداشت برزیل روز سه شنبه گفت 70 مورد ابتلا به تب زرد و 40 مورد مرگ ناشی از ... شایع ترین سرطان های مردان و زنان ایرانی --افکارنیوز -- 12 ساعت پیش .... چهارشنبه 6 بهمن ماه 1395، آزمایشگاه آنالیز دارو معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی .... مدیر کل سلامت جمعیت ،خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: درمان ...

روزنامه وطن امروز | شماره :2083 | تاریخ 1395/11/6

www.vatanemrooz.ir/
۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ بهمن; اِلأَربِعا ٢٦ ربیع الثانی ١٤٣٨; Wednesday, January 25, 2017. صفحه نخست · آرشیو · شناسنامه روزنامه · تماس با ما · اشتراک · Rss. search.

اخبار - شرکت کنترل کیفیت هوا - شهرداری تهران

air.tehran.ir/اخبار
دوسوم دی ماه در آلودگی هوا گذشت تاریخ انتشار: 1395/10/20 ... ثبت هشتمین روز آلوده تهران در 288مین روز سال تاریخ انتشار: 1395/10/12 ... به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شرایط آلودگی هوای تهران به رغم تعطیلی مدارس ابتدایی، در حد اضطرار ...... ارزیابی شاخص کیفیت هوا و وضعیت جوی تهران در هفته گذشته (17 تا 23 بهمن) ...

بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران ...

www.asrarnameh.com/news.php?id=8212
۱۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چند ماه قبل، لایحه ی نظام رتبه بندی معلمان به دلیل بار مالی در مجلس ... در روز سه شنبه 16 دی 93 عنوان«یازده هزار امضای الکترونیک فرهنگیان ... 6 بهمن 1395 - ساعت 16:11 ...... بهت میگم از عید و تعطیلی و 13 به دری که دیگه برا معلما نیست ...... مدارس کل کشور از شنبه 12 اردیبهشت هم زمان با روز معلم به مدت یک هفته کلیه ...

(روز نوشت) بایگانی - تحلیلی زبان گویا

www.zabanegooya.com/News/30334.html
۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - درهرحال یک پیشنهادما به مجلس دهم سامان بخشى به وضعیت شرکت ها وبیمه ها وبانک هاى دولتى است ( بودجه ' سقف پرداخت ها ' کاهش فشار ..... ٣- افزایش سنواتى ورتبه تشویقى بسیجى وارزشیابى سالانه واضافه کارى در مدارس ...... پنجشنبه 12فروردین 95 : ...... سه شنبه 27 بهمن 94: ...... ازشش ماه قبل کارعمرانى تعطیل گردد!!!

اخبار آموزش و پرورش

apahkam.ir/
عزای عمومی به معنای تعطیلی نیست و همه دانشجویان باید در روز شنبه دوم بهمن ماه در دانشگاه‌ها ... مدارس ویژه آموزگاران، مدیران و هنرجویان وزارت آموزش و پرورش» که از اول بهمن ماه آغاز می‌شود، اعلام شد. ...... سه شنبه موج جدید بارتدگی photo_2016-12-04_20-13-52 ...... اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پیرامون وضعیت بیمه فرهنگیان شاغل ...

بانک اقتصاد نوین - اخبار - بانک اقتصاد نوین

www.enbank.ir/Site.aspx?ParTree=1113&p=8654
نخستین جلسه کمیسیون کارت‌ بانک‌ها در سال 95 برگزار شد؛ اتصال به شبکه‌های پرداخت .... دریافت مشخصات سپرده (وضعیت سپرده، نوع سپرده، نام سپرده، شعبه افتتاح ...... در آستانه 12 بهمن مدیرعامل بانک اقتصادنوین با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های ...... این بانک در تهران و شهرستان‌ها حتی در روزهای تعطیل نیز اندیشیده شده است.

دلفان امروز | اخبار شهرستان دلفان | delfanemrooz.ir

delfanemrooz.ir/fa/search.php?str_search=دلفان
وضعیت مبهم پروژه چهار خطه کردن محور نورآباد به خرم آباد. در حالیکه طرح .... تنها سینمای شهرستان دلفان پس از گذشت 17 سال ازتعطیلی آن هنوز بازگشایی نشده است. ...... همزمان با بازگشایی مدارس و فرارسیدن هفته دفاع مقدس، زنگ مقاومت در دبیرستان خلیج فارس دلفان نواخته شد. ...... آخرین جزئیات سبد کالایی/ توزیع رایگان از اول بهمن‌ماه.

اخبار | قیمت لحظه ای ارز,حواله وسترن یونیون,حواله دلار,صرافی صدف

sarafisadaf.com/fa/news/
تاریخ:سه‌شنبه 12 مرداد 1395 - در ساعت 11:05 گروه:اقتصادی ...... درباره وضعیت خدمت سربازان معتاد گفت: سربازان، فارغ‌التحصیل مدارس هستند و پیش‌بینی ما این .... تاریخ:یکشنبه 18 بهمن 1394 - در ساعت 13:11 گروه:اخبار تخصصی صرافی ..... به گزارش ایسنا به نقل از نیویورک تایمز، درست قبل از تعطیلی کنگره در ماه اوت چند تن از ...

وضعیت تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/164424/وضعیت-تعطیلی-مدارس-در-روز-چهارشنبه
۹ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... انقلاب روز چهارشنبه 11 بهمن ماه ، رأس ساعت 9:33 در مدارس کشور نواخته می شود. ... گفت: امسال 12 بهمن ماه مصادف با روز پنجشنبه است که در این روز مدارس کشور ... با توجه به تعطیلی روز سه شنبه و همچنین تعطیلی روز پنجشنبهمدارس، ...

تعطیلی مدارس مراغه روز دوشنبه 5 بهمن - مجله تفریحی فان سیتی

f30t.ir/search/?q=تعطیلی%20مدارس%20مراغه%20روز%20دوشنبه%205%20بهمن&page...
امروز دوشنبه 19 بهمن ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از استان های کشور در ... ورزش در روزهای دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 بهمن ماه در تمامی مدارس تهران تعطیل است. ... وضعیت تعطیلی دو هفته‌ای مدارس در پاییز هنوز مشخص نیست. .... ثقفی افزود: تمام مدارس شهر تهران در نوبت شیفت صبح فعالیت دارند و فقط حدود 12 مدرسه در تهران ...

تعطیلی مدارس مراغه روز دوشنبه 5 بهمن - مجله تفریحی فان سیتی

f30t.ir/search/?q=تعطیلی+مدارس+مراغه+روز+دوشنبه+5+بهمن
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی زنگ ورزش مدارس در تمام پایه‌های ... مدارس در روزهای دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 بهمن ماه در تمامی مدارس تعطیل است. ... امروز دوشنبه 19 بهمن ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از استان های .... ثقفی افزود: تمام مدارس شهر تهران در نوبت شیفت صبح فعالیت دارند و فقط حدود 12 مدرسه در تهران ...

برنامه های رادیو تلویزیونی - Ali Reza Nourizadeh (Persian - ...

www.nourizadeh.com/archives/cat_iradiotv.php
پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 5 بهمن ...... امروز دوشنبه 12 مهر ماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. ...... در ادامه در ارتباط با تعطیلی روزنامه اطلاعات بین الملل با شما سخن خواهیم گفت . ...... در جامعه ی امروز ایران با شما خوبان به گفتگو خواهیم نشست و در همین رابطه سری میزنیم به مدارس سرزمین ...

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد یکشنبه 16 اسفند 94

www.cubisme.ir/tag/وضعیت-تعطیلی-مدارس-مشهد-یکشنبه-16-اسفند-94
تعطیلی مدارس مشهد 9 اسفند 94 / آیا فردا یکشنبه تعطیل است؟ .... آیا فردا سه شنبه 24 آذر 94 مدارس کرج تعطیل است, آیا فردامدارس مشهد ... فردا چهارشنبه 16 بهمن تمامی ... تعطیل است .... مشاوران محترم مدارس در روز یک شنبه مورخ 16/12/94 رأس ساعت 9:30 صبح برنامه . ... Translate this page آیا چهارشنبه 16 بهمن ماه تعطیل است؟ ... است …

سایت امید مینودشت - تعاونی ورزشی و گردشگری پدیده - ...

www.omid-fc.com/
این ماه. بازدید کل. 5858. 8300. 50501. 196786. 7317840. تازه های خبری .... 22:41 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:10 بامداد سه شنبه به پایان رسید. ..... غروب-12-دی‌ماه-سال-57-در-گالیکش-چه- ..... زمان دریافت خبر: جمعه ۰۸بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۲منبع خبر: مشرق نیوزدسته بندی خبر: ... تعطیلی مدارس در استان مرکزی.

دانشگاه صنعتی کرمانشاهاخبار کلی دانشگاه » دانشگاه ...

www.kut.ac.ir/?page_id=2272
در حالیکه مدارس و فضاهای خالی دولتی وجود داشت، اما این فضاها به ما تخصیص نیافت. ... ما تقریبا ۴ ماه است که به فرم استاندارد خوبی رسیده ایم، یعنی واقعاً قبلا دانشگاه وضعیت خوبی ..... اولین نشست شورای اموربانوان دانشگاه صنعتی کرمانشاه روز سه شنبه مورخ ۲ آذر ۱۳۹۵با ...... تعطیلی تمامی کلاس های صبح روز یکشنبه مورخ ۲۷ تیر ۹۵.

Aftabgardan - چطور امریه آموزش و پرورش بگیریم؟ یا چطور ...

aftab.cc/article/792
۲۹ فروردین ۱۳۸۸ ه‍.ش. - و دفترچه را زمانی بفرستید که یکی از ماه‌های 12 یا 2 یا 4 اعزام شوید. .... این پی‌نوشت‌ها را در تاریخ 9بهمن 88 می‌نویسم، در حالی که تقریباً 5 ماه از دوره .... توسط کاربر مهمان در مورخه : سه شنبه، 6 بهمن، 1388 ..... من می خواستم بدونم تابستان که مدارس تعطیل است سرباز معلم هم تعطیل است و جزء خدمتش محسئب میشه یا نه؟

تعطیلی مدارس گلستان 12 بهمن 92

tafrihy.net/note/view/19195-تعطیلی+مدارس+گلستان+چهارشنبه+۲۱بهمن
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تعطیلی مدارس سه شنبه 15 بهمن 92، ابتدایی 4 روز پیش تعطیلی مدارس سهشنبه ... 21 دی ماه تعطیل است 14 ساعت قبل آیا دوشنبه 21 دی 94 مدارس تعطیل است ... 3 ساعت قبل برچسب ها: وضعیت تعطیلی مدارس تهران سهشنبه 29 دی 94، آیا ...

تعطیلی مدارس تبریز در 14 بهمن - تفریحی

tafrihy.net/tg/96900-تعطیلی+مدارس+تبریز+در+14+بهمن
۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تعطیلی مدارس تبریز در 14 بهمن تعطیلی مدارس در تبریز در 7 بهمن 4 ... خبر از وضعیت تعطیلی مدارساردبیل تهران کرج 7 بهمن 94 آیا مدارس 1 روز ... بهمن 94 | فیسبوک ایران 12 ساعت قبل تعطیلی برخی مدارس آذربایجان شرقی با بارش برف در روز سه شنبه علت بارش برف و کولاک شدید و سرما؛ روز چهارشنبه هفتم بهمن ماه ...

زمان تعطیلی مدارس ابتدایی درخرداد ماه - آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?q=زمان+تعطیلی+مدارس+ابتدایی+درخرداد+ماه
26-12-2015 اخبار باشگاه خبرنگاران 126 ... پویا فر افزود: تعطیلی مدارس نوبت عصر فردا منوط به وضعیت بارندگی خواهدبود. ..... امروز سه‌شنبه بیستم بهمن‌ماه مدارس برخی مناطق کشور به علت بارش برف و یخبندان از سوی آموزش و پرورش تعطیل اعلام شد.

آیا دوشنبه 12 مهر 95 مدارس خوزستان تعطیل است؟ - کافان98

www.kfun98.ir/post/108/-آیا-دوشنبه-12-مهر-95-مدارس-خوزستان-تعطیل-است.html
۱۲ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آیا دوشنبه 12 مهر 95 مدارس خوزستان تعطیل است؟ آیا فردا دوشنبه 12 مهر 95 مدارس خوزستان تعطیل است ؟ www.tafrihicenter.ir/.

دوشنبه 24 اسفند 94 مدارس تعطیل است ؟ | مدل جدید 95 | عکس ...

www.newphotos.ir/2016/03/12/دوشنبه-24-اسفند-94-مدارس-تعطیل-است-؟/
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس روز دوشنبه 24 اسفند 94 | اطلاعیه تعطیلی مدارس دوشنبه 24 اسفند 94 ... مدارس در سال 95 اظهار داشت: مدارس تهران تا روز چهارشنبه 26 اسفند ماه دایر است. .... خبر تعطیلی مدارس سه شنبه 20 بهمن 94 ، خبرتعطیلی مدارس و ادارات 20 ... Translate this page ایا فردا دوشنبه 12 بهمن 94 مدارس تعطیل است؟

خبرگزاری تسنیم - امکان «تعطیلی سه‌هفته‌ای و حتی یک‌ماهه» ...

https://www.tasnimnews.com/.../امکان-تعطیلی-سه-هفته-ای-و-حتی-یک-ماهه-مدارس-به-د...
۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ابتکار درباره آخرین وضعیت پیش‌بینی شده برای تعطیلی مدارس در روزهای آلوده و روزهایی که با افزایش پایداری هوا در سال جاری با آن مواجه خواهیم شد، ...

ایا فردا مدارس تعطیل است؟ - پست | دانلود و خبری - جدیده

www.post.jadideh.ir/cat/12/ایا-فردا-مدارس-تعطیل-است؟.html
خبر تعطیلی مدارس,تعطیلی مدارس فردا,فردا مدارس تعطیل است؟,تعطیلی مدارس تهران کرج البرز تبریز ارومیه مشهد خراسان ... اخرینوضعیت تعطیلی مدارس لرستان در روز شنبه 9 نهم بهمن 95 ... بازدید : 111 سه شنبه 05 بهمن 1395 : 8:44 861: شماره مطلب.

تعطیلی مدارس در روز سه شنبه 14 دی ماه 95 - وگ‌نیوز

vagnews.ir/search/?q=تعطیلی+مدارس+در+روز+سه+شنبه+14+دی+ماه+95
وضعیت تعطیلی مدارس اردبیل شنبه به دلیل برف ,تعطیلی مدارس شنبه 20 آذر ,آیا ... خبر تعطیلی مدارس و ادارات شنبه 4 دی 95 12:00 تعطیلی مدارس تهران ***تا این .... 95 تعطیل است؟, وضعیت تعطیلی مدارس تهران 2 بهمن 1395,آیا شنبه 95/11/2مدارس ...

تعطیلی مدارس شنبه 2 بهمن واقعیت دارد - آبلاکو

ablako.ir/search/?q=تعطیلی+مدارس+شنبه+2+بهمن+واقعیت+دارد
وضعیت تعطیلی مدارس شنبه 9 بهمن 95 | آیا فردا تعطیل است؟ .... تعطیلی مدارس فردا 28 دی 95 | آیا سه شنبه مدارس تعطیل است؟ ... مدارس در استان های مختلف کشور را فردا شنبه ،نهم بهمن ماه را با تعطیلی مواجه کرد. ... 30-12-2016 گوناگون بروزترین 136.

آیا فردا شنبه 2 بهمن 95 مدارس تعطیل است؟ - آبلاکو

ablako.ir/search/?q=آیا+فردا+شنبه+2+بهمن+95+مدارس+تعطیل+است؟
۲ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس شنبه 9 بهمن 95 | آیا فردا تعطیل است؟ ... برچسب ها : تعطیلی مدارس سه‌شنبه 28 دی95,آیا فردا 28 دی 95 مدارس ... 30-12-2016 گوناگون بروزترین 134 ... به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ برودت هوا و بارش های جوی موجود برخی مدارس در استان های مختلف کشور را فردا شنبه ،نهم بهمن ماه را با تعطیلی ...

تعطیلی مدارس مشهد در 2 بهمن 1395 - خانه

navduni.com/search/?q=تعطیلی+مدارس+مشهد+در+2+بهمن+1395
۲ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - 10-12-2016 ناودونی ویکی‌بلاگ 1072 ... وضعیت تعطیلی مدارس ۳ آذر ۹۵, کدام مدارس امروز ۳ آذر ۹۵تعطیل است؟,امروز مدارس گلستان ۳ آذر ۹۵ ... هوا ،یخ زدگی سطح معابر و جاده ها مدارس ابتدایی در نوبت صبح فردا سه شنبه دوم آذرماه در مناطق و.

تعطیلی مدارس - مجله تفریحی نیوزس

newzes.ir/search/?q=تعطیلی+مدارس
وضعیت تعطیلی مدارس تهران 12 دی 95مدارس کرج 12 دی 95 تعطیل است؟, تعطیلی .... مدارس برخی استان های کشور امروز چهارشنبه هشتم دی ماه به دلیل بارش برف تعطیل است. ... ۶ روز پیش – برای اطلاع از وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۷ دی ۹۵ اینجا ... و کمیجان و منطقه سربند شهرستان شازند فردا 9 بهمن در نوبت صبح تعطیل است .

وضعیت تعطیلی 27 دی ماه 1395 مدارس ادارات و بانک های کشور ...

dars1395-bsky.nicky.ir/page-462134.html
۲۵ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس 7 دی 95 | آیا سه شنبه تعطیل است؟ | . ... نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور، که از روز 12بهمن ماه 94 آغاز شده، تا 24 دی ...

وضعیت تعطیلی مدارس تبریز سه شنبه 14 دی 95 آیا فردا سه ...

www.janjalynews.ir/.../آیا-فردا-سه-شنبه-14-دی-95-مدارس-استان-آذربایجان-شرقی-تع...
۱۴ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس تبریز سه شنبه 14 دی 95 آیا فردا سه شنبه 14 دی 95 مدارس استان آذربایجان شرقیتعطیل ... آیا فردا شنبه 9 بهمن 95 مدارس شهرکرد تعطیل است ؟ ... kabironline.net/2016/12/26/اطلاعیه-بودن-مدارس-فردا-95107/ ... مدارس آذربایجان شرقی در۱ دی ماه ۹۵,وضعیت تعطیلی مدارس تبریز فردا چهارشنبه ۱ .

ایا فردا 2 بهمن مدارس خراسان رضوی تعطیل است

dulme.ir/search/?q=ایا+فردا+2+بهمن+مدارس+خراسان+رضوی+تعطیل+است
آیا مدارس و دانشگاه ها و ادارات مشهد سه شنبه 2 آذر 95 تعطیل هست؟ ... سطح معابر و جاده ها مدارس ابتدایی در نوبت صبح فردا سه شنبه دوم آذر ماه در مناطق و شهرستان های. ... خبر تعطیلی مدارس و ادارات چهارشنبه 12 آبان 95 آیا فردا چهارشنبه 12 آبان 95 مدارس ... آیا فردا سه شنبه 25 آبان 95 مدارس البرز تعطیل است؟,وضعیت تعطیلی مدارس کرج فردا ...

تعطیلی مدارس تهران به علت آلودگی هوا یکشنبه 23 آبان 95 - ...

jadidenews.ir › خبر
۲۳ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس تهران 23 آبان 95 | آیا فردا یکشنبه … ... زنگ ورزش مدارس شهر تهران روزهای یکشنبه و دوشنبه (23 و 24 آبان ماه 95تعطیل خواهد بود. ... اعلام کرد: به علت افزایش آلودگی هوای تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری … ... ۶ ساعت پیش – شنبه 22 آبان 1395 ساعت 15:12 آموزش و پرورش شهر تهران به ...

وضعیت تعطیلی مدارس 22 دی 95 | آیا فردا چهارشنبه تعطیل ...

www.stage2.ir/وضعیت-تعطیلی-مدارس-22-دی-95--آیا-فردا-چهارشنبه-تعطیل-است-/
۲۱ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ۱۴ ساعت پیش - وضعیت تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات روز چهارشنبه 22 دی 95 ... گفتنی است؛ روز سه شنبه در سراسر کشور تعطیل رسمی اعلام شده و . ... با توجه به اعلام کمیته اضطرار آب و هوا فردا 20 دی ماه کلیه مدارس ... www.post.jadideh.ir/cat/12/ایا-فردا-مدارس-تعطیل-است؟.html ... آیا چهارشنبه 16 بهمن ماه تعطیل است؟

آیا پنجشنبه 11 آذر 95 مدارس و ادارات تعطیل است ؟ / جزئیات ...

www.stage2.ir/آیا-پنجشنبه-11-آذر-95-مدارس-و-ادارات-تعطیل-است-/
۱۱ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ۶ روز پیش - وضعیت تعطیلی مدارس ۴ آذر ۹۵ | آیا فردا پنجشنبه مدارس تعطیل است … ... خبر تعطیلی مدارسو ادارات سه شنبه 2 آذر 95 تعطیلی مدارس بندرعباس تصمیم نهایی در خصوص . ... آیا فردا یکشنبه 11 بهمن 94 مدارس گلستان تعطیلاست؟ ... آیا مدارس و ادارات و بانک ها پنج شنبه 12 آذر 94 تعطیل است … .... 3 دی ماه .

آیا فردا چهارشنبه 26 آبان 95 مدارس کرج تعطیل است ؟ - دهکده ...

dehkadenews.ir/tag/آیا-فردا-چهارشنبه-26-آبان-95-مدارس-کرج-تعطیل-است-؟
وضعیت تعطیلی مدارس تهران 25 آبان 95 | آیا فردا سه شنبه تعطیل است . .... وضعیت تعطیلی 12 مهر 95/خوزستان اهواز شیراز تهران کرج گرد . ... تعطیلی فردا … آیا فردا ..... امروز چهارشنبه 7 بهمن ماه مدارس برخی از استان های کشور به علت بارش برف و .

کدام مدارس فردا 3 آذر 95 تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی مدارس ...

chichidl.com/تعطیلی-مدارس-فردا-چهارشنبه-3-آذر-95/
۳ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - یکشنبه , ۱۰ بهمن , ۱۳۹۵ ... تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۳ آذر ۹۵ | کدام شهرها تعطیل است؟, ... به دلیل برودت هوا و یخبندان، فردا چهارشنبه سوم آذر ماه سال ۹۵ ،مدارس پیش دبستانی و ... مدارس کدام استان ها در نوبت عصر سه شنبه تعطیل است؟ ..... zakhme-bimarham.ir/2015/12/21/خبر-تعطیلیمدارس-و-ادارات-چهارشنبه-۲-دی-۹۴/.

سه شنبه 25 آبان 95 مدارس تعطیل است - روز نیوز

www.rooznews.xyz/سه-شنبه-25-آبان-95-مدارس-تعطیل-است.html
۲۵ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آیا مدارس تهران 25 روز سه شنبه آبان 95 تعطیل است / ۹۵/۸/۲۵ .... ۶ ساعت پیش - اطلاعیه جدید وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 12 آبان 95: . .... اردیبهشت, خرداد, تیر, مرداد, شهریور, مهر, آبان, آذر, دی, بهمن, اسفند. .... گوگل دیروز : 292; بازدید هفته : 5,322; بازدید ماه : 25,842; بازدید سال : 25,842; بازدید کلی : 25,842.

وضعیت تعطیلی روز سه شنبه 9 آذر 95 | مدارس و ادارات

bestforyou3.rzb.atesbr.ir/post646835.html
۹ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وضعیت تعطیلی مدارس 2 آذر 95 | آیا فردا سه شنبه مدارس . ..... 12 آذر ماه بسته و این انسداد تا ساعت 16 روزسه شنبه 14 آذر ماه ادامه دارد. ... ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی یکشنبه 7آذر - هاب پرس

hubpress.ir/search/?q=تعطیلی+مدارس+خراسان+رضوی+یکشنبه+7آذر
اطلاعیه تعطیلی مدارس و دانشگاه های کشور چهارشنبه 12 و فردا پنجشنبه 13 آبان 95 ... یا نه,تعطیلی مدارسوضعیت تعطیلی مدارس2 آذر 95 | فردا سه‌شنبه مدارس تعطیل ... شهرستان‌ها و مناطق استان فردا، شنبه ۹ بهمن ماه، در نوبت صبح تعطیل اعلام می شود.

وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 19 دی 95 - ایرانی عکس

iraniax.ir › اخبار روز
۱۹ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ۱۵ ساعت پیش – وضعیت تعطیلی مدارس 19 دی 95,آیا فردا یکشنبه 19 دی 95 مدارس تعطیل است؟,تعطیلی مدارس 19 دی 95, ... this page12 hours ago – nnn وضعیت تعطیلی مدارس … .... Nov 19, 2016 – آیا فردا سه شنبه 1 دی 94 مدارس و دانشگاه ها تعطیل … ... وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه5 دی ماه 95 – اخبار جدید …

ایا فردا 12 مهر 1395 مدارس ابادان تعطیل است - هاب سیتی

hubcity.ir/search/?q=ایا+فردا+12+مهر+1395+مدارس+ابادان+تعطیل+است
۱۲ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تعطیلی مدارس در اردبیل چهارشنبه 5 آبان 95, آیا چهارشنبه مدارس اردبیل ... وضعیت تعطیلی مدارس گلستان فردا شنبه 6 آذر 95 .... و جاده ها مدارس ابتدایی فقط در نوبت صبح فردا شنبه، 20 آذر ماه در نواحی هفت .... بارش سنگین برف که ازسه شنبه هفته گذشته رخ داده بود، ادارات و مدارس ... استخدامی پتروشیمی لردگان در بهمن ۹۵.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.